Verontschuldigingen!!! - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Trijntje Dunnewind - WaarBenJij.nu Verontschuldigingen!!! - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Trijntje Dunnewind - WaarBenJij.nu

Verontschuldigingen!!!

Blijf op de hoogte en volg Trijntje

18 April 2017 | Filipijnen, Manilla

Tot mijn schrik (en schaamte ook een beetje boel…!) opende ik mijn littletrain vorige week (na herinnert te zijn bij zusje-lief!) en zag dat m’n laatste verhaal stamt uit 2014.

What’s gebeurt…??? Weet je dat ik het zelf geen eens zo heel goed weet, m’n hele littletrain-website is voor een heeeeeeel lang seizoen compleet uit m’n brain verdwenen. Kwam gewoon geen eens bij me op om een verhaal te schrijven….. totdat dus Jantina me eraan herinnerde hoe ik af en toe ook verhalen schreef hier!!!

Dus lang verhaal short….. hier gaan we weer, ik wil toch ook op deze, ietswat luchtigere manier, wat van m’n laten horen, jullie op de hoogte te houden en een kijkje in m’n leventie geven…. Al ligt daar misschien ook wel iets van het ‘’probleem’’ de afgelopen twee jaar heeft m’n leventie voornamelijk en eigenlijk alleen maar, uit DTS bestaan. En ook al is elke school anders, basicly zijn ze ook almaal hetzelfde…. Drie maand op de basis, drie maand rondreizen voor uitzending, al zijn er genoeg verhalen te vertellen is het vinden van tijd vaak lastig, maar zoals ik ook in m’n newsbrief al benoemd heb, dit mag eigenlijk niet een excuus voor me zijn. Veel van jullie zijn de reden dat ik dit werk überhaupt kan en mag doen, door jullie financiële steun kan ik hier leven en zijn, dus wil ik m’n blog hier weer oppakken!!

Met als allereerste verhaal natuurlijk het grote familie bezoek…..

Tot snel!

Groet Trijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Trijntje

ik ben een missionairy die inmiddels al dik twee jaar op de Filippijnen aan't werk is. Volg hier m'n leventje en als je vragen hebt stel ze gerust!!!

Actief sinds 17 Juni 2008
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 80473

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2011 - 31 Oktober 2013

Philly

Landen bezocht: