Aftellen geblazen…. - Reisverslag uit Perth, Australië van Trijntje Dunnewind - WaarBenJij.nu Aftellen geblazen…. - Reisverslag uit Perth, Australië van Trijntje Dunnewind - WaarBenJij.nu

Aftellen geblazen….

Blijf op de hoogte en volg Trijntje

28 September 2014 | Australië, Perth

Een snel verhaal!!
Nog maar een weekje te gaan hier in Perth, nog een drukke lesweek waarschijnlijk, lol maar dan stappen we op maandagochtend 6 oktober al in het vliegtuig…richting de Aboriginals in Kununara, noord Australie

Wederom eventvolle weken achter de rug, het gevecht voor de financiën was intensief…Maar God is een God die voorziet en een paar uur voordat onze tickets voor de tweede keer zouden verlopen, was alles ‘’ineens’’ binnen en konden we voor de goedkopere prijs onze tickets boeken!!!
Een hartelijke dank voor iedereen die zo gul gegeven heeft, weet dat jullie deel zijn van wat God in de wereld doet!!

Twee weken geleden werd er een grote missions conferentie gehouden hier op de basis, de hele week verschillende sprekers met hun eigen ervaringen, of juist met de focus op een bepaald land dezen hun verhaal, met in de middagen practise dingen.
Voor mij was het vooral een week waarin God de Filippijnen nogmaals sterk op m’n hart
Legde…dit is echt een plek waar ik nog een poos ga zijn….aaaaah!

Afgelopen woensdag hebben we onze uitzendingsavond gehad, heerlijk opgedirkt een mooie avond, met alle getuigenissen en creatieve presentaties!!

Nu voorbereiden voor uitzending, ik kijk ernaar uit, maar ben ook benieuwd hoe het zal gaan zijn in ons kleine team….als jullie eraan denken, bid voor ons!!!
Na 5 weken in Kununara, komen we ff terug in Perth voor twee dagen en vanuit hier vliegen we dan door naar India!!! Kan niet wachten als die mooie kurta’s weer te zien!!

Tot de volgende update, kan ff op zich laten wachten….internet is een grote luxe tijdens outreach, zoals jullie inmiddels weten!!!

Liefs Trijn

• 29 September 2014 - 19:15

Marieke:

Goeie week nog. En een goede reis! Ben erg benieuwd naar je ervaringen!