Sponsoren???? - Reisverslag uit Perth, Australië van Trijntje Dunnewind - WaarBenJij.nu Sponsoren???? - Reisverslag uit Perth, Australië van Trijntje Dunnewind - WaarBenJij.nu

Sponsoren????

Blijf op de hoogte en volg Trijntje

31 Augustus 2014 | Australië, Perth

Hallo iedereen…

Boom, en morgen begint week 9 alweer!
Ik weet niet waar de tijd gebleven is, soms voelt het alsof ik hier al 6 maanden ben en op andere momenten lijkt het pas een week of twee!

Zoveel geleerd, wow…we hebben Genesis, Romeinen, Johannes, Handerlingen, 1 Peterus bestudeerd en we hebben geleerd over lesgeven en preken. Ik heb moeten/mogen preken een paar weken geleden….aaah spannend hoor om voor een volle kerk te staan, gelukkig ging het erg goed en waren mensen gezegend met wat ik had gezegd.

Afgelopen week hebben we de hele week doorgebracht in een kampeerboerderij 3 uur down south!! We hebben Koningen en Kronieken, 4 hele lange boeken!! gelezen. Daarnaast hebben we 1,5 dag complete stilte gehad….wow, was echt ontzettend rustgevend talaga…beetje onwennig en raar int begin, maar op gegeven moment was het heerlijk om niets te hoeven zeggen, niet sociaal te hoeven zijn, uit te kunnen rusten, wandeling op’t strand kunnen maken enzovoort…voor de meesten van ons voor herhaling vatbaar!!!

Nu dus weer terug in de harde werkelijkheid….morgen week 9 en we gaan het over Hebreen hebben…ik ben benieuwd.

Ik heb nog een vraag voor jullie…jullie zagen hem vast niet aankomen!!!
Aanstaande zaterdag 6 september houden we als school een Sponserloop!!! 20 kilometer rondom de rivier die hier dwars door de stad loopt. We vertrouwen op God voor nog 11,250 euro om op uitzending te kunnen over 4 weken!! 2 weken geleden hebben we een pizzadag gehad, waarop we uiteindelijk meer dan 70 pizza’s gebakken hebben en meer dan 700 austalische dollars hebben verdiend.

Mocht je willen bijdragen is dit het makkelijkst via m’n rechtstreekse rekeningnummer…
NL 49 RABO 038.38.38.649 TG Dunnewind. Alle kleine beetjes helpen….dank voor het overwegen!!

Tot de volgende keer, misschen wel vanuit Kannanara….een aboriginal stad. Aaaaah ik kan niet wachten om geen huiswerk meer te hoeven maken en weer heerlijk op pad te zijn, nieuwe mensen te ontmoeten en Gods liefde uit te delen!!!

Hoe is het met u allen in NL…..laat het me weten, hoor graag vanuit NL!!

Groet Trijn

• 02 September 2014 - 16:40

Marieke:

Hey Trijntje! Leuk om te lezen hoe het gaat. Klinkt als een drukke en interessante school. Succes met de wandeling. Ben heel benieuwd hoe je nieuwe outreach gaat bevallen. Gaaf hoor....zo veel verschillende mensen en culturen ontmoeten en beleven.
    Liefs Marieke

• 02 September 2014 - 16:40