Ola from Cidedad de Mexico - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Trijntje Dunnewind - WaarBenJij.nu Ola from Cidedad de Mexico - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Trijntje Dunnewind - WaarBenJij.nu

Ola from Cidedad de Mexico

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Trijntje

03 Juli 2010 | Mexico, Mexico-stad

Ola Seniors de Seniorita’s,

En dan ben je ‘ineens’ in Mexico Stad…nou ja ineens zeg ik….een 5 uur durende, een 13 uur durende en een dikke 3,5 uur durende vlucht verder en je bent zo ongeveer letterlijk aan de andere kant van de wereld. Wat vanuit Australië gezien, Noord- Amerika is en dat is waar ik nu woon..aaaah zo’n gek idee!

Voel me best een beetje behoorlijk gejetlagd, maar we hebben het deze eerste week gelukkig rustig aan kunnen doen, ons team is in kleine beetjes gearriveerd en vanaaf komt ons geliefde Koreaanse koppel en zijn we binnen een week compleet, een Godswonder, want anderhalve week geleden hadden we nog 4.000 dollar te kort om alle vluchten van iedereen te betalen…
God voorziet!!!

Volgende week gaat het allemaal echt beginnen, kijken waar de pastor ons gaat inzetten. In de afgelopen maanden heeft onze regio al verschillende teams gehad en er is dus al veel werk verricht, waar wij dankbaar op verder kunnen bouwen! Ik kijk uit naar wat we zullen gaan doen. Het kan veel evangelisatie worden, maar het zou ook veel training kunnen worden, want er zijn wat kerken gepland afgelopen maanden en het is belangrijk om die kleine groepen te ondersteunen en trainen! Wellicht zullen we beiden doen!!

We wonen bij de pastor en zijn gezin in huis en zijn erg gezegend!
We hebben stapelbedden, opgemaakt en al toen we aankwamen en verder een prima keukentje om onze, nog niet zo mexicaanse maaltijden, in te bereiden. En douche is ook top…niks geen emmers, maar net zoals op de camping met een gasfles en geiser… oow memories!! We wonen heerlijk in een levendige buurt, i love it. Mensen everywhere en op donderdag veranderd onze staat in een ellenlange markt, hoop wat foto’s te kunnen plaatsten volgende keer, echt zo’n mooi gezicht! Er is dagelijks muziek te horen vanuit de barretjes verderop in de staat of life van de staatmuzikanten die over de staten slenteren…we zeggen soms tegen elkaar ‘Mexicaanser kan het niet’

De temperaturen zijn heerlijk tot nu toe, maar het regenseizoen zit er aan te komen en we hebben niet zo heel goed een idee wat te verwachten, maar we laten het wel over ons heen regenen en ik zal het jullie laten weten!

Goed en wel aangekomen dus, binnenkort meer…

Lieve Groet
Trijn

• 04 Juli 2010 - 12:19

J K D:

ha meksiekaantje ook al zo zwart als roet of toch maar moedurskluur nou ja oost west thuis is ook niet alles hier is het heet boven de 35 graden ik kan er wel goed tegen maar jan niet zo goed verder alles goed liefs en een dikke knuefel doeidoei doei

• 04 Juli 2010 - 13:46

Bert En Nel:

jippieeee trijn is in mexicoooohooohoooo!
    geniet je 't nog steeds?
    Je titel klopt natuurlijk van geen kant... het is:
    Hola de la ciudad de mexico! Zooo jou eens even een beetje beter spaans leren :P!!!!
    En als je Senores EN Senorita's op wil schrijven is EN just: Y...Dussss Senores y Senoritas!

Leuk zijn wij he? :P! Met ons alles goed in KL! Echt een keer heen gaan! Een plek waar je zo zou kunnen wonen! Check onze site voor Nepal-stories!
    Daaag lieve trijn! we missen je hoor! In sept gaan we koffie leuten, bbqknoeien en Xander knuffelen!

Succes, veel zegen en een dikke kus van Bert en Nel

• 04 Juli 2010 - 14:28

T.T:

Lieve Trijn,
    Wat een lange reis heb je meegemaakt, nog geenvliegziekte gehad?
    Leuke foto's heb je er bij, dacht eerst dat je op een levend schaap stond, maar haha, jij durft.
    Het is hier warm al een paar weken lekker weer, maar hoop dat het met de fiets4daagse niret zo warm is, anders maar vroeg fietsen en na de tocht lekker in de schaduw.
    Wij wensen je veel Sterkte en Gods Zegen.
    Hart.groet oom Harry&tante Tiny

• 05 Juli 2010 - 07:37

Janine:

Klinkt goed!!!
    Ik ben echt heel erg benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven!! :D

xxx

• 05 Juli 2010 - 13:56

Kim Roelofs-Veltmaat:

Hoi hoi Trijntje,

Wat leuk om je verslag te lezen.

Liefs Kim

• 11 Juli 2010 - 21:20

lieve trijntje
    nou het laatste nieuws we zijn geen wereldkamiejoen geworden van het voetballen ja dat gaat hier allemaal gewoon door verder alles goed liefs en een dikke knuffel doeidoei doei

• 18 Juli 2010 - 19:03

lieve trijntje
    van harte met je 25 st ver jaardag en wat je nog te goed hebt in goede gezondheid liefs en een dikke knuffel doeidoei doei

• 25 Juli 2010 - 12:02

ha lieverd
    ja al weer een week voorbij zijn er ook nog anderen of zijn ze alle maal op vakantie wand we staan alweer achter elkaar maar wij gaan rustig door liefs en een dikke knuffel doeidoei doei